INDEE, gloednieuw, Vlaams en WAUW

Vlaanderen heeft nog durvers en ondernemers met een hart voor mode.
Hoera daarvoor!
De mensen achter het nieuwe merk INDEE moeten me gehoord hebben,
toen ik verzuchtte dat er voor tienermeisjes zo moeilijk moois te vinden is.
Of te ruim of te 'oud' of te dit of te dat.
Niet dat mijn meisjes niet gekleed zijn uiteraard.
Maar er was nog ruimte voor moois.
De eerste collectie van dit nieuwe merk wordt dezer dagen uitgeleverd aan de winkels.
De maten gaan van 6 tot 16 jaar.
Volgens mij passen kleine mama's daar ook nog in!



of op hun website zoeken naar shops in jouw buurt.
Deze post komt er uit liefde voor dit nieuwe merk,
zomaar.


Reacties

  1. Merci voor de tip, ik ondervind hetzelfde probleem bij mijn tienjarige. Of te volwassen, of te kinderachtig, maar nooit wat ze wil dragen. Hoera voor INDEE dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, ziet er inderdaad veelbelovend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Bedankt om 't te delen met ons...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De maten gaan van 6 tot 16 ... en dat is nu net het probleem bij die tienermeisjes: ze willen niet hetzelfde aan als hun kleine zus :-) en ook twinning met de mama is een fenomeen dat maar op bepaalde momenten 'cool' is (nooit in het geval van mijn oudste :-D ) Maar inderdaad wel een leuke collectie ! Oh, enne ... die tienermeisjes durven al eens van gedacht verschillen met hun moeder (om dan het andere moment het toch leuk te vinden, als de vriendinnen het ook leuk vinden ) en een eigen mening erop na te houden van wat 'hot is or not' Je gaat in elk geval boeiende jaren tegemoet, enjoy the ride !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh toffe dingen! En mijn dametje van 8,5 past er ook in 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het werd idd tijd dat er zoiets bij op de markt kwam, hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een mooie collectie. En zo'n toffe vibe dat die foto's uitstralen. Ik ben fan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!