Als je eens stof naait rond de boorden.

Ik kocht bij Veritas boorden
Ze zijn gewoon te mooi om te laten liggen.
Ik kwam ze in elke winkel opnieuw tegen en na drie winkels ging ik overstag.
Uiteraard had ik er nog geen bestemming voor, maar eens thuis gekomen, 
ging ik door mijn stoffen op zoek naar een juiste match.
Ik vond nog een lap speciale stof van de stockverkoop van Rita Co Rita.


Misschien één klein minpuntje, de stof is transparant en eerder een gaas met stiksels op. Ze rekt ook niet. Maar het leven is aan de durvers!
Ik maakte een Emmatrui, alweer, maar tja, die zit goed!
Ik gebruikte de bijzondere boorden onderaan en aan de mouwen.
Mona draagt de trui met een t-shirt onder.



We combineerden met haar gouden plissé-rok en die outfit kan me wel bekoren.
Gewaagd, opvallend en cool.



Stof Trui Stockverkoop Rita co Rita, patroon Emmatrui, de rok maakte ik vorige winter.



Reacties

  1. Wauw, wauw, wauw!!!! Dit is echt een prachtige outfit! Die boorden zijn inderdaad geweldig en combineren super met het speciale stofje! Match made in heaven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een fantastische creatie... nog een paar maanden tanden bijten (verbouwingen) en we vliegen er ook terug in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi! Ik verwerkte zopas dezelfde boordstof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pareltje! Ik wil die ook in mijn kast 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt mooi. Die kleuren zijn helemaal mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O waw super! De boorden steken mijn ogen ook al een tijdje uit... Maar die stof! 't Is een compleet topperke, dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!