Monochrome spoken

Bambiblauw bracht opnieuw een reeks French Terry uit.
Ik naai tegenwoordig erg veel uit die stofsoort.
Sweaters aan de lopende band.
Deze keer probeerde ik net iets anders en verlengde het patroon tot de gebruikelijke jurklengte van mijn meiden. 
Ik vertrok van het patroon van de Emmatrui.


Ik had in gedachten deze jurken te maken als alternatieve Halloween-outfit.
Vandaar het monster er op.
Ik was niet op tijd klaar, maar niet erg, 
door al het kijken naar enge films en het lezen van té spannende boeken,
kunnen we wel een monster-afstotende jurk gebruiken.


Emma kreeg de 'e-tjes' stof, Mona merkte op dat ik haar stof ondersteboven knipte.
Nu staan er 'u-tjes' op. Ondersteboven worden dat 'm-etjes'.


Erg lijkt ze het gelukkig niet te vinden.



de neon spoken liet ik uitsnijden door mijn cameo


BewarenBewaren

Reacties

  1. Love it ...ideaal voor op een luie zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke jurken. Persoonlijk, vind ik het jammer, dat die monsters er op staan. Had ik niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel tof gedaan, mooi met die gele monsters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalige foto's, ik moet die Emma-trui toch ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertof met dat flashy geel, dat geeft echt het extraatje dat de stof voor mij wat miste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel tof gedaan, mooi met die gele monsters!


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! En heel mooi gedaan de gele monsters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig!!! Helemaal fan 😊
    Moesten het echt m-etjes zijn 😮
    Ik heb ze ook (bewust) als u-tjes gebruikt 🙊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zalige jurken, lijkt me ideaal voor een luie zondag zoals vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!