Banana tote

Ik ging met mijn zeefdruk-set een lapje blauw Ikea-katoen te lijf.
Mijn eerste experiment met twee kleuren verf.
Op wat vlekken na goed gelukt.
De stof kreukt iets te veel om er een rok (mijn oorspronkelijke plan) van te maken.
Daarom streek ik er meerdere lagen vlieseline op en maakte deze totebag.


Met effen stof maakte ik een voering.
Ik stikte het tasje bovenaan nog twee keer door.
Voor extra stevigheid.


Ik ga er moeten voor vechten, voor deze.
Of ik maak er gewoon nog bij!
Voor elk meisje in dit huis één.


Blauw katoen Ikea
verf en zeef Bobbinhood
print, aangepast van Bobbinhood

Reacties

  1. Echt grappig, ik paste diezelfde print aan omdat ik de banaan ook zo tof vond en geïnspireerd door de huidige collecties van F&G en BoBo. Doe dit nog maar eens over voor een rok, supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! De bobbinhood-kriebel heeft je te pakken, net als bij mij :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!